OBLIKOVANJE
Oblikovanje celostne grafične podobe – CGP
Prvi vtis je zagotovo najpomembnejši. Grafična podoba podjetja je eden izmed ključnih elementov, ki pritegnejo pozornost kupca.
V poplavi različnih oglasov in predstavitvenih materialov je pomembno, da ste opazni in drugačni. Pritegniti morate pozornost vaše ciljne skupine in izpostaviti svoje konkurenčne prednosti, da boste lahko ustvarili prepoznavno blagovno znamko, kateri bodo ciljne skupine zaupale. Zaradi tega je toliko pomembneje, da predstavitvi in zunanji podobi podjetja posvetite dovolj pozornosti in časa.
Proces izdelave celostne grafične podobe
Najprej izrišem idejne predloge logotipa in simbola. V izbor naročniku vedno ponudim več možnih logotipov, nato pa naročnik izbere najboljšega. Po izbranem logotipu pripravim še predloge tiskovin kot so vizitka, dopisni list, ovojnica, poslovne mape, žig, različne obrazce … Celostno podobo v zaključni fazi oddam kot CGP priročnik, kjer je predstavljen logotip, črno bela kombinacija logotipa, situacije logotipa, tipografija logotipa, mere, barvne vrednosti, vizitka, dopisni list, pisemska ovojnica, žig, mapa … Obseg priročnika je odvisen od obsežnosti celostno podobo.
Med širšo podobo spada še: promocijski material (kapa, majica, oglas, zgibanka …), tiskovine oz. publikacije (katalog, revija …), obrazci(račun, naročilnica, pogodba …), označbe podjetja (jumbo plakat, zastava, transparent, usmerjevalna tabla …), spletno oglaševanje (spletna stran, animacija, spletna pasica oz. banner), prevozna sredstva…